Det ska hinnas.

Det känns som att jag är i en annan värld just nu. Trött efter två tidiga mornar och med massor av tankar på hur vi ska hinna med allt innan vi åker på torsdag. Idag gjorde jag iallafall bort inköp av kameraväska, större och bättre minneskort(kan då ha det "gamla" till lilla kameran som förut), en röd mössa(är ganska svart utav mig annars) och systembolaget.

En storhandling, sopptillagning, lastning av skotrar(samt tanka upp de och dunkar), packa skoterkläder och allt annat vanligt vi måste ha med. Tvätta och vika tvätt. Och så måste vi hämta kylbagar, kylklampar, lakan och påslakan. Antingen idag eller imorgon. Och jag vill ju hinna rida Birk imorgon efter att jag stängt på jobbet. En hel del egentligen. Då är det inte bra att man är trött. Inte blir man piggare av en sovande sambo på andra soffan heller, men han har mer rätt att vara trött då han jobbade några timmar inatt och sen klev upp vanlig tid för att jobba igen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback