Sötonga.

Idag när jag var ute och red så var det tre små barn ute och hoppade studsmatta vid ett hus(två ca 4åriga tjejer och en 2 årig liten pojke. mamman stod i ytterdörren) och när jag kommer ridandes så ropar de "HEEJ"(ena tjejen öppnade dörren och stack ut huvudet och frågade mig grejer förra veckan också) varpå jag ger de ett "Hej" tillbaka.

Flicka ett: Vad heter du?
Jag: Jag heter Tina.
Flicka två: Vad heter hästen?
Jag: Han heter Birk.
Båda flickorna i kör: Bill!?
Flicka ett: Du har en jättefin häst..
Flicka två: Du är också fin!

Haha, så himla söta. Och imponerande att de vågade ropa detta med en förälder i dörren
vilket många gånger kan få barn att kanske inte alls vilja fråga okända människor saker
skrikandes sådär.

Sen när jag nästan kommit tillbaka från ridturen så kom ägaren körandes bakom och hejade sen när hon kommit förbi så stannar hon bilen och kliver ur den för att berömma mig. Hon hade sett oss förra veckan också och tyckte att jag red honom så samlat och att det var precis så hon ville att han skulle bli riden. Snacka om att det gjorde mig glad. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback