Trötthetsirritation.

Idag höll jag på att få tuppjuck på trafiken på väg hem. Helt sinnes. Det tog 30 minuter istället för 18. Pga trafikljuset vid kolbäcksvägen som det var något grovt fel på. Det är liksom inte normalt att det bara släpper förbi en bil vissa gånger. Och så stör man sig väl extra mycket om man känner sig lite torsdagstrött när man sitter i en varm bil efter jobbet. Sen kunde det bara inte sluta, bilar som kör 50 på 70väg, alla trafikljus skulle såklart lysa rött.

När man suttit och irriterat sig på det är det inte kul att gå in på affärn den tiden då det är tjockt med folk och köerna inte är speciellt korta. Men jag fick med mig allt jag behövde, till och med till morgondagens middag innan jag for hem och kokade lite soppa till middag.

Annars har jag färgat(inte blekt) utväxten för att lindra den skarpa motorvägsranden lite.
Nu är den bara snäppet mörkare, så att man iallafall kan stå ut med det så får jag se när
det blir ordentligt gjort, har bara ingen aning om hur jag ska göra med kalufsen framöver.
Men vad jag däremot vet, det är att jag ska borsta tänderna NU och krypa under täcket.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback