Utstyrsel.


För dagen. Mina helt underbara jeans som jag köpte för dryga året sedan på h&m som är lite sprucken vid gylfen :/ (upptäckte att det spruckit på ett annat ställe idag också). Jag envisas med att använda dom ändå för att de är sjukligt sköna. De var helt nya i sortimentet och kostade endast 100kronor då. Försöker ibland att hitta åt något liknande, men det går fasen inte. Dessa och jc-jeansen är favvo. Och lila, härlig topp från gina tricot. Enkelt men ändå lite fredagspiffig.

Efter jobbet så for jag direkt till strömpilen för att egentligen köpa smink. Kom istället hem med en strykbräda, en jumpsuit, ett par shorts och en kjol(kunde bara inte undgå det somriga längre, måste ju få ha något nytt!). Kom inte alls hem med nå smink. Men helskotta så jag fick panik då jag skulle hem. 
Hade provat en hel drös med plagg och fick lov att nöja mig med tre(hade velat ha den långbenta jumpsuiten också!!) så hängde jag undan allt på dess rätta plats, går och betalar för att sedan försöka leta telefonen då jag var på väg ur butiken. Borta! Fanfanfan, skynda in igen, in i provhytten och gå igenom jackan ordentligt, och väskan också. Fortfarande borta. Går då och frågar en personal på en gång om hon vet om någon hittat den samtidigt som det slår mig i bakhuvudet att jag faktiskt fotade då jag hade den långbenta jumpsuiten för att kunna kolla hemma och sedan bestämma mig i ett senare skede om jag ska försöka köpa den sen och kollar då om det var fickor på den, vilket det självklart var. Och där låg den! SÅ typiskt mig att förlägga den där röda lilla teknikprylen så att det är inte sant. Var ju fasen pinsamt att säga att jag hittade den i fickan på ett plagg jag provat, haha.  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback