Äntligen tillsvidare..

Jag vet inte vad det är som gör att jag inte bloggar längre.
Tror att det beror på att datorn när som helst kan krackelera
och det vill jag ju såklart inte.

I lördags var vi ute i Obbola i en stuga precis vid havet, kanonfint, på surströmmingsfest. Hur kul som helst. Och vi hann väl ta oss halvvägs genom lekarna ungefär innan allt gavs upp. Jag är sjukt nöjd över att jag var bra på skytte iallafall(hittade av båda skotten på tavlan, och jag var en av de två som klarade det, av elva personer), då det bara var tredje gången i mitt liv.

På söndagen tänkte vi köpa en ny dator men vi ångrade oss i sista sekund och hoppas att den här håller tills löningen i september så att vi kan köpa en större och bättre än den vi tittade på.

Annars så har man ju jobbat på, och idag efter att jag hade sovit på min rast så fick jag veta att jag äntligen är inlasad och numera har en tillsvidareanställning! Det har dock inte riktigt gått in i mitt huvud ännu, men det kändes så bra när hjärtat kom hem med en bukett rosor!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback