Change.

Jag har lyckats byta till höstgardiner i vardagsrummet idag.
Samt att jag tagit fram en ny duk också och plockat fram ljuslyktorna.
Skulle bara behöva byta till ljus på ljusfatet uppe på byrån där det i
sommar legat rosor och grön sand.

Ikväll är det jag som bäddar ner mig i soffan och ser någon film via film2home
i min ensamhet. Inte varje dag man har chansen att välja en tjejig film.


Synd att du är så anti dina Xvänner. Vissa hade kanske velat träffas å försöka prata om allt. Men det verkar ju vara omöjligt.

2011-08-26 // 06:58:58
» svar

Kan inte annat säga än att det är skrattretande. De(du?) har haft din chans i över ett år efter att ha sagt "vi tar det imorgon"..

Jag är ju tyvärr inte en sådan som tar upp viktiga grejer(viktiga enligt mig) i onyktert tillstånd.

2011-08-29 // 22:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback