Nästan full balans nu.

Äntligen känns det som att jag har sovit ikapp och känner mig utvilad efter en vecka med halvkass sömn och sådär. I fredags så kom det hit lite folk och vi satt och hade det trevligt några timmar innan vi till slut begav oss ner till båten innan vi slutligen begav oss till Olle´s. En riktigt trevlig kväll. Dock sjukt kallt att cykla hem, hade absolut inte tackat nej till vinterjackan just då. Turligt nog hade jag med mig mössa och vantar(hemskt att erkänna det, i mitten av augusti).

Igår var en dag då vi kikade efter en ny dator(inget köp ännu dock), se sista halvan av Björklövens j20 match mot Skellefteå. Och så råkade vi "powernapa" i 2½ timme(om det ens kan kallas powernap då) innan vi gick över på ica och köpte lite sallad till middag och onyttigt att ha till filmerna på kvällen. Såg Gullivers resor och True Grit och jag gillade båda filmerna mycket.

Nu sitter jag och ska precis hoppa in i duschen efter att faktiskt ha varit ute och sprungit efter en och en halv veckas uppehåll pga halsen, och det gick så sjukt bra om än kondisen inte var på samma plats som innan. Fick bästa tiden någonsin och att mina ben inte krånglade något alls(min högra vad har annars gäckat mig i sommar).




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback