Mer klappar.

Har slagit in lite julklappar precis och borde försöka pallra mig över på ica och handla lite snart, behöver fylla på här hemma och köpa hem morgondagens middag(allt för att effektivisera morgondagen). Gruvar mig bara för att det lär ju vara sjukt med folk som handlar julmat, mamma nämnde något om det iallafall.

Imorgon måste jag ut och köpa färdigt tre julklappar som jag bara har delar av än så länge, känner lite panik över det men hoppas att det går smidigt med tanke på att jag vet på ett ungefär vad jag ska köpa. Bara jag hittar allt och allt finns så ska det lösa sig. Lär ju inte ha överflöd med ork efter två sjukdagar direkt, så att det går smidigt är ju det jag hoppas på.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback