Seg.

Det är ensamt att sitta hemma och inte vara hundra, även om jag mår bättre idag än igår så finns det sega huvudet och förkylningen fortfarande kvar. Jag sa till och med åt hjärtat igår att sova hos sina föräldrar, allt för att inte bli smittad till julafton, för hur kul är det att vara sjuk den dagen? Så idag måste jag försöka städa för att det ska kännas fräscht här hemma igen, och en lång dusch ska jag ta också.

Är bara så sugen på att gå ut när jag ser att det är minus 9,6 ute och solen lyser samtidigt som vi faktiskt har snö på marken. Det är precis så man vill att vädret är på själva julafton ju, eller stora snöflingor som faller.

Boktips! Igår läste jag föresten Vecka 36 - Sofie Sarenbrant och den var kanonbra. Jag var helt fast och eftersom jag bara låg hemma så hann jag läsa ut hela boken, på en och samma dag. Nu väntar jag bara på att Istället för dig ska släppas i pocket i mars.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback