Shopping.



Jag har snöat in mig på att hitta blusar och sådant eftersom jag har så lite av just det. Så dessa fyra har jag shoppat. Två stycken förra helgen, en beställde jag efter(dock en aningen stor och hoppas kunna fixa det) samt en idag. Den svarta är dock inte svart, utan lila då den svarta var slutsåld i butik. Den vita är inte vit utan med ljust gråbeige. De övre från Gina och de undre från H&M. Sitter i den högra röda just nu och tycker om den otroligt mycket, enkel, lite skimrig och jättefin!

Annars så har jag varit och pressat på mig själv ytterligare på bodypumpen eftersom det var lördag, gick skitbra att öka men då får man ju känna sig öm och matt i musklerna efteråt. Det var iofs mitt mål idag, haha. Och så hämtade vi hem nya bilen också, äntligen. Så snygg!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback