Sjuk.

Igår var jag sliten, mer än jag nog själv anade. En timme innan fotokursen var slut var jag tvungen att bege mig hemåt(ja, den har dragit ut på tiden ordentligt och nu är inte avslutningsträffen förns i mitten på januari). Somnade så fort jag la ner huvudet på kudden men så har jag sovit skitdåligt inatt. Mellan tre och kvart i fem låg jag vaken, jag bara vände och vred på mig med igenpluggad näsa. Imorse när väckaren ringde var det bara att inse att jag var tvungen att vara hemma. Är helseg, febersvettas och snorar. Lagomt kul såhär innan jul, jag har ju grejer att fixa fortfarande. Fast å andra sidan, hellre nu än på själva julafton och förhoppningsvis är jag ganska pigg på fredag om jag verkligen ser till att vila idag och imorgon så att jag hinner fixa det sista. Eller jag vill åtminstone kunna njuta av att vara rätt pigg dagen innan julafton för att få det där som jag verkligen ville ha eftersom jag sökte om ledigt då.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback