Vilken godbit!

Idag efter jobbet for jag på strömpilen för att inhandla en julklapp som jag visste precis vad det skulle vara, gick då förbi Vero moda på vägen in och såg en härlig, lång stickad tröja men tänkte att jag ska banne mig inte handla till mig själv. Så jag köpte julklappen och så gick jag in till frisören som ligger alldeles intill och köpte silvermousse till håret då utväxten ska fixas i helgen. Men sen kunde jag inte låta bli att känna på tröjan, så mjuk, så perfekt. Jag slog helt enkelt till utan att ens prova, och i kassan frågade kassörskan om jag inte ville köpa ett par leggings till som är väldigt täckande så jag kunde ju inte låta bli efter att hon visat.

Och vilka godbitar det visade sig vara, SJUKT nöjd! Tröjan är helt gudomlig och jag vill bara bo i den, och leggingsen sitter sådär härligt över benen och fantastiskt skönt runt magen(första gången någonsin tror jag). Sen var det ju såklart extra härligt att duscha direkt man kom hem för att få ta på sig allt det nya. Bilden nedan ger dock inte tröjan rättvisa någonstans, den var värd de 260kronorna alla gånger.

Snart blir det ryggbiff med ugnsrostade rotfrukter, sallad och svampsås. Med lite vin till. Så underbar fredag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback