Land i sikte?

Jag vet inte vad det är med mig, jag har varit så trött i veckan. Kan troligen bero på förkylningen som fortfarande hänger kvar och irriterar mig. Idag kom huvudvärken också som jag fått slippa i 5 dagar. Hade då tur att jag slutade tidigt så jag sov 1½ timme när jag kom hem, och sen var den borta. Var bara så skönt att sova att jag inte höll på ta mig upp.

Annars har vi varit runt och fixat inför helgen. Bolaget(vin till maten och på kvällen kan alltid vara gott), låna mammas kamera då jag inte vågar chansa på att använda min halvtrasiga, handla mat, gotta och en ny bok(dyngkåt och hur helig som helst-mia skäringer) för över 900spänn som jag försökte släpa med mig själv hem. Kan tala om att mina armar bröt ihop efter en sådär 100meter och jag hade turen med mig att jag kunde droppa en påse till J där på parkeringen då han kom hem efter att ha lastat skotern.

Så imorgon ska det jobbas på, skotern ska servas, packningen ska packas och så.
Skönt att ha gjort bort de värsta grejerna idag så att man kanske får lite lugn imorgon.
Nu är det inte länge tills vi sitter där på fjället med en härlig brasa som vi lagar vår
lunch över, och förhoppningsvis med solsken åtminstone en dag. Har precis landat
i soffan, nyduschad och med min mysiga morgonrock. Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback