Score!

Helt otroligt åkt av Hellner i sprint vm-finalen!
Kul med två svenskar på pallen dessutom.

Annars, vilken dag! Ibland har jag bara sådant otroligt flyt att det är inte sant. Kommer för att jobba på det gamla stället(otroligt kul att mötas av glada miner och kramar också!) och kommer därifrån vetandes att jag har en hel massa jobb framöver. Ungefär tills i sommar. Jag var så glad att jag tjoade och hade mig i bilen på väg därifrån tills jag hemma hos mamma och pappa blev helt matt istället. Jag är bara så glad!

Nu kan jag släppa den där ångesten som legat över mina axlar tisdag och onsdag,
för att nu är det löst. Pga otrolig tajming och tur. Kan inte vara annat än skönt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback