Det har inte gett sig..

Har legat i sängläge idag också. Alltså hemma och sjuk. Blö. Skittråkigt, jag vill jobba!
Vad som värre är är att jag kommer vara hemma imorgon också. Förhoppningsvis hinner
jag få någon rätsida på förkylningen, huvudvärken och segheten. Den här natten var iaf
bättre än den föregående, fast tom. Får hoppas att J inte flyr fältet idag också bara, det
är så ensamt att ligga sjuk själv här hemma.

Måste smörja mig under näsan regelbundet, för nu har jag fått sån där hemsk
snornäsa som man får när man snyter sig mycket. Fruktansvärt fult och ont.
Ska göra ett försök till uppfräschning genom att hoppa in i duschen och bädda
rent, för ska jag få hem karln min så kan det inte vara såhär sjuksunkigt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback