Kanske att det håller sig på banan nu?

Så less man kan bli på krånglande internet när man inte gjort något speciellt för att det ska sluta fungera som det ska. Men på sätt och vis kanske jag ska se det som en bra grej då jag dammtorkade och dolade på i sovrummet, satte in papper i pärmen och fixade en halvdöd blomma efter att jag hade fixat min hylla i badrumsskåpet. Sen fick jag nog och ringde supporten för bredbandsbolaget. Efter att ha provat deras råd så som inte fungerade mer än 2 minuter så ringde jag igen och så provar de byta "kanal" som vårt internet går på och så fungerar det som vanligt igen.

Varför det blev så? Tja, det kunde vara någon granne som körde på samma inställningar som då störde ut vårt. Men varför det ska ske vid 22snåret på kvällen är en gåta,  kan inte förstå varför någon granne skulle ha ändrat inställningar just då.

Nu är det iallafall som det ska och jag fick lite bra grejer gjort.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback