Oj, vad jag nös.

Igår var jag inte alls sugen på att äta rester till middag, men gjorde det ändå då tiden bara rann iväg och jag inte ville pallra mig över på ica. Det jag var sugen på var egentligen en snuskigt god baguett med egenvalda grejer i. Och idag gjorde jag mig denna macka och herrejisses så god den var! Brieost i en baguette kan bara inte slå fel tillsammans med skinka, grönsaker och vitlöksdressing.

Annars är jag lite vanligt torsdagstrött bara vilket inte är så farligt egentligen.
Har redan duschat och dressat mig i nya kläder(de som köptes i förrgår).


De här leggingsen fast helsvarta var det jag köpte, fanns inte på hemsidan. De heter tydligen "Anna". Och så denna rosa, underbara t-shirt vid namn "Juliette". Slappt men ändå fint. Och så de nya vingörhängena som jag köpte på ur och penn för 24.50:-.

(Köpte en kofta också, men ids inte visa den nu. Det kommer väl.)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback