Oplanerad.

Vet inte alls om jag är särskilt pepp på den här dagen eller inte!? Funtar på vad jag ska göra för nå hitte på då jag är all by my self och inte har någon bil för att den är på väg långt norrut för att se lite hockey. J lämnade två kokta korvar som jag skulle kunna äta, men han svor över att ketchupen var slut och jag är inte alls sugen på att kila över till ica såhär på morgonkvisten. Men när jag väl kommit på något måste jag väl ta tag i det där.

Och ikväll vet jag inte hur det blir, eftersom jag var ute lite sent ang. tjejkväll så är det inte säkert det blir av heller då många redan var uppbokade med jobb eller annat. Synd måste jag säga. Blir det inget av far jag kanske ut till syrran och kidnappar någon utav barnen för lite pulkåkning eller något.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback