Ska det behöva vara så svårt?

Förstår inte alls vad problemet var imorse då man vaknar av sig själv runt halvsju. Vi gjorde det båda två. Försökte verkligen somna om men det gick bara inte. Till slut gav J upp och for ut till sina föräldrar(skulle ändå iväg med skotern lite senare). Men jag låg kvar och kämpade. När jag tittade på telefonen sista gången hade jag kämpat i två timmar innan jag kände att jag snart var på väg att lyckas. Visst lyckades jag och sov en timme till. Vilket var lagomt.

Annars brukar jag aldrig ha problem med att somna om, jag är en sån människa som faktiskt älskar att sova och tycker att det är så skönt. Ville inte kliva upp sådär tidigt när jag visste att det blir lite bravader ikväll, vill ju inte vara skittrött klockan tio direkt.

Nu ska jag iallafall värma upp risgrynsgröten jag köpte tidigare i
veckan(har inte ätit det på över ett år) som jag sett fram emot
några dagar nu. :) Sen ska jag beta av lite ärenden.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback