Hurtig lördagskväll.

Gårdagen var ännu varmare än torsdagen så man var rätt slö men glad när man gick på helg. Sade hejdå till J som åkt iväg över helgen samtidigt som jag själv plockade undan det värsta. Sen kom Linn och det dracks lite vin och surrades ute på balkongen i den härliga kvällsvärmen. Helt underbart med andra ord.

Idag har jag varit hemma hos mamma och pappa större delen av dagen
i denna fortsatta värme. Härligt!

Sen nu ikväll var jag galet ambitiös. Att klockan 21.55 bege sig ut i löpspåret en lördagskväll hör ju inte direkt till vanligheten. Men jag är glad att jag gjorde det, för det var så skönt. Förutom att jag är expert på att skrämma upp mig själv. Så pass att jag sprang andra varvet 1 minut och 9 sekunder snabbare än det första, haha. Och så lite mage på det när jag väl kommit innanför dörren. En skön lördagskväll med bara mig själv helt enkelt. :)


Just efter att löpningen är avklarad. Supernöjd!

Skönt att kunna springa i linne så pass sent på kvällen och det är inte ens nära på att vara kyligt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback