Det är smärta.

Träningsvärken jag har i ryggen är olidlig. Minsta lilla rörelse så strålar värken genom ryggen. Så idag är jag oförskämt lat och har världens lataste dag trots att det är strålande fint väder utomhus. Men jag får väl tänka att jag var ute igår och att man knappt hann vara hemma. Hade jag å andra sidan haft kameran nu så hade jag förmodligen varit ute och fotat(men snart ska det vara möjligt!).


Föresten, hur sjukt var det inte i fredags morse? Jag började halvsju så jag for hemifrån klockan sex. När jag kom utanför porten möttes jag av 2dm nysnö(vi som hade hurrat i förväg över att våren kanske var kommen) och en helt oplogad gård, oplogad parkering och översnöad bil. Så det var bara till att försöka sopa bort det värsta innan jag var tvungen att bege mig i halvmörkret och snöyran över oplogade vägar. Det var bara vitt överallt. Är oerhört glad att jag hade fyrhjulsdrift den där dagen(hade säkerligen kört fast annars, eller kört av vägen). Några få minuter bakom mig när jag nästan var framme körde tydligen bussen i diket. Det var helt galet. Var en lättnad att köra hem när man hade slutat och det var både ljust och plogat.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback