Matt i kropp och knopp.

Är piggare idag, men lär ju vara förkyld ett tag känns det som. Hur som haver så har jag vikt ett helt berg med rentvätt, tvättat upp allt skitigt och hängt upp på torkställningen, sett vasaloppet, burit ut sopor, skickat iväg pappret till skatteverket om adressändringen. Och mitt i allt så har vi fixat gemensamt ica-kort också, middagen står på spisen(det blir så när hockeyn ska vara mitt i middagstid) och jag tog en modifast till lunch. När J är iväg på hockeyn så ska jag dammsuga och torka golven här hemma medans jag spelar skyhög tjejig musik.

Det enda jobbiga är ju att jag är förkyld och har så fruktansvärt ont i ryggen(tack vare förkylningen då såklart) och jag bara hoppas att jag kan använda Ramon imorgon på lunchrasten för att bli lite knådad.

Näe nu ska jag försöka hänga med lite i fem-milen som herrarna åker just nu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback