Pirr i fingrarna.

Alltså idag var jag så rysligt nära! Helt ofattbart att det inte är långt bort nu.
En positiv grej är att den sänkts med 500 kronor. Men om man då plussar på
1039 för två års plusförsäkring samt en väska så springer det iväg lite. Och
just på grund utav det så blev den inte min idag. Vill inte försätta mig själv i
att måsta leva knapert på nöje i 2½ vecka utifall att det skulle hända något
jag absolut skulle vilja med på. Men om det inte händer något så blir den min,
väldigt snart! Och far vi till fjälls igen snart, som vi pratat om. Då ska jag ha
den med, så är det bara.



Annars har jag köpt två presenter(hör ihop) till min mitt söta busfrö till systerson i födelsedagspresent som han ska få till helgen. Tänka sig att han blir hela 4 år idag. Tiden går bra nog fort. Kommer ihåg när han var så liten att när jag var barnvakt över en natt en gång så fick han lov att ligga på min mage och titta på bilder på datorn för att kunna somna. När han grät när man for därifrån(nu är han bra snål med kramar, man måste försöka norpa dom fast att han är så stor att han börjat skämmas för att krama moster). Hoppas nu bara att ingen köpt samma sak till honom. Och så fyller ju såklart hans pappa 30 idag också, så ett grattis till honom hör också till.

Nu är det snart dags för top model, innan man måste krypa ner under täcket.
Imorgon är det till att kliva upp klockan fem. Och förhoppningsvis hjälper
förkylningen mig att vara så pass trött att jag somnar på en gång.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback