Styrka!

Just idag är jag stark!
Men ofantligt trött trots en liten powernap(jag skyller på att jag klev upp 05.10 imorse). Men till styrkan, jag lyckats låta bli ALLT fika idag! Men på ica så kom jag på mig själv med att jag stoppade en stor kaka i en påse, som jag sedan la ifrån mig på ett helfel ställe, bara för att bli av med den. Då var det inte lätt att gå förbi godisavdelningen på slutet, men det gick. Och jag är så nöjd över mig själv. Jag stillade istället begäret med en pytteliten tunnbrödsmacka med kaviar på när jag kom hem. Sötsuget var borta på en gång.

Nu när jag snart har en efterlängtad systemkamera i min ägo så tänker jag slå till med att gå en liten fotokurs några kvällar efter arbetstid. För att lära mig grunderna på ett ordentligt sätt. Det handlar inte om någon jättesumma, så kanske att man tillåter sig själv att gå två kurser sammanlagt. Och det är ju precis därför jag väljer den kameran jag gör, för att jag ska kunna utvecklas utan att lessna på att den är "för enkel" på en gång. Vill lära känna kameran och trivas med den. Som höres är jag så pepp på kameran!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback