Klad.

Hjärtat mitt kom hem idag och gissa om jag är glad. Känns otroligt bra att kunna krama och kura ner sig i famnen på honom. Extra kul känns det att han fick komma hem och det var städat samt att jag hade fixat med balkongen utan att han visste.

Och på tal om balkongen. Det går framåt. Och för att dämpa ner allt det vita och ljusa och för att fånga upp lite ljud ska två gardiner upp snart också, så fort de anländer. Beställde nämnligen från jotex igår, samt nå ljus"koppar" som ska hängas upp jämte köksfönstret fast ute på balkongen. Sen saknar jag bara en soffa där ute. Så att man kan sitta fler än två runt bordet som det i nuläget fungerar.

Ikväll ska vi slappa och se eurovision. Inte för att jag tror att Sverige vinner,
men man kan ju alltid hoppas att de kommer i topp 10 iallafall.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback