Över sex lax.

Det gick bra i förmiddags om än jag var lite skräckslagen som vanligt.
Fick dock veta att priset för att fixa en grej den gamla gjorde fel och
6200 känns ju inte så kul. Men samtidigt vet jag att jag kommer att
göra det någon gång framöver, för att jag vill göra det för min egen
skull. Känns bara så drygt att jag ska behöva betala något som en
annan gjort fel.

Annars har jag hunnit träffa syster och systersönerna idag också när de var förbi här en sväng. Och dom är ju så underbara. Älskar de små liven. På lördag ska jag ut och busa med dom i några timmar och jag hoppas bara att det är kanonväder så att vi kommer kunna vara utomhus och ha kul. :)

(Det är sååå irriterande att det inte går att lägga upp bilder, fattar bara inte vad
felet är. Har provat flera gången nu, flera gånger igår och det går bara inte. :/ )



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback