Skit under naglarna.

Vad härligt att jag slutade tidigt idag, om man bortser från att bilen var totalt död när jag skulle bege mig från jobbet. Fick ju såklart ringa hjärtat och sitta där och vänta. Det är ju som typiskt när man jobbat in rasten(fast å andra sidan hade det ju dröjt ännu längre om jag inte hade gjort det). For bara hem och bytte om för att åka ut till Birk för att ta en ridtur(ringde igår och bytte dag, så att nu kommer det vara torsdagar istället för onsdagar framöver). Han var så mysig och helt underbar idag. Var ute och red i en timme och förtiofem minuter.

Tog en ny ridväg idag som jag aldrig provat förr och en stund så funderade jag faktiskt på om jag skulle komma ut på någon väg i slutändan. Hur långt skulle jag rida innan det var dags att ge upp? Och så var det rätt blött på vissa ställen och det tycktes väl inte vara någon höjdare. Men tillslut kom vägen och allt var bara så perfekt. Och solen lös ordentligt!

Annars har jag helg nu. :)


Man får inte direkt vara rädd för skit under naglarna när man håller på med hästar. ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback