Aqua.

Var och körde ett vattengympapass idag efter jobbet och blev lite besviken att det inte var samma instruktör som förra gången jag var. Men nu sitter jag iallafall och är måttligt mör samtidigt som jag ska duscha, handla(mycket, inför middag med goda vänner imorgon), vika tvätt, förbereda lite inför middagen imorgon samt välja ut exakt vad det är för tre olika föredrag jag ska gå på imorgon på jobbet. Men att jag ska upp tidigt imorgon gör att jag känner lite småpanik över detta och det är ju såklart ännu dummare att jag skjuter på allting. Måste dra upp mig själv ur soffan nu!


GODNATT! :'D hoppas du haft en fin dag hihi,

btw har du hunnit se den nya Breaking Dawn än?

2011-11-17 // 21:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback