När tröttheten slår till.

Haha, jag tycker ändå att jag var pigg på jobbet idag. Men direkt efter middagen
då vi båda la ikull oss på soffan så slocknade vi, extremt härligt men ganska komiskt ändå.

Jag har så mycket funderingar i mitt huvud så att jag inte riktigt vet hur jag ska göra. Det är väldigt mycket antingen eller och såklart en fråga om en massa annat också. Blir det bättre, eller blir det inte alls det? Skitsvårt ärligt talat och jag har inte riktigt någon aning om vad som faktiskt skulle vara det bästa i det läget. Steg ett vet jag såklart vad det är jag måste göra, men vad som ska ske sen det är ju det som är den stora frågan.

Ska försöka släppa det och njuta hemma i soffan gluttandes på idol
och förhoppningsvis både träna och shoppa lite imorgon. Hade ju inte
varit mig emot iallafall.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback