Projekt: Luciafoto!

Har i princip precis kommit innanför dörren här hemma efter en dag på jobbet samt att jag direkt efteråt for ut till storasyster för att fota ungarna inför lucia. Vilket projekt! Fick försöka släppa loss genom att ta några hoppbilder i soffan, men det var inte lätt att få med tre stycken(en fyra och ett halvtåring samt två två och ett halvtåringar) på en och samma bild där alla kollar mot mig och inte gör någon grimas, räcker ut tungan, gör någon gymnastisk övning med benen eller precis blinkar på kortet. Det var en hel del gånger de flippade ur totalt och till slut hamnade i en hög på varandra, haha. Så ja, jag har ju en hel del sköna bilder men som kanske inte är material att skicka in för bilden till luciabilagan. Ska försöka sitta och rensa igenom dessa 140 bilder..


Hello babe.

Jag sprang till Bokia idag och köpte den, kunde inte hålla mig ;) Ses vi snart? kram

2011-11-29 // 23:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback