Så härligt.

Är helt matt. For direkt till iksu-spa efter jobbet och hann med att ligga i "sol"rummet i 26gradig värme(väääldigt skönt måste jag säga) och läste en halvtimme samt sitta i den varma källan och bara njuta en halvtimme innan jag körde hårt på vattengympapasset(aqua) vilket fick mig att stå med ett leende, vilken underbar instruktör. Och jobbigt var det, därav en matt kropp. Sen blir det ju lite extra eftersom man har varit i vatten och så satt jag i bastun tio minuter innan jag drog på mig mjukiskläderna och for hem. Helt underbart härligt har det varit, soffan är ju inte direkt fy skam nu heller.

Extra härligt är det ju att det är fredag imorgon, vi ska på middag hos älskade mamma och pappa och sen far vi från stan på lördagsmorgon för att återkomma någon gång på söndag eftermiddag/kväll. Längtar efter att få komma bort lite.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback