Zumba.

Haha, alltså jag vet inte vars jag ska börja. Med att jag var sinnessjukt dålig eller att jag skrattade åt mig själv högt när jag var totalt värdelös. Det är ju som slående också att alla som aldrig varit på passet förut stod på en rad längst bak, gjorde fel och skrattade. Skitkul till en början såklart, men ju längre tiden gick desto mer avancerade grejer blev det ju och desto sämre blev man. Och det blev ganska frustrerande till slut. Men de gånger man klarade grejerna var det en skön känsla. Samba, salsa, tango, skaka rumpa, skaka axlar, ja allt gjorde mig alldeles snurrig. Men det känns som att huvudsaken var att jag kunde skratta åt mig själv när det gick på tok och jag exempelvis gick till vänster när det var höger och vice versa eller jag och en annan gick bakåt istället för framåt eftersom vi hade snurrat runt och inte hade någon framför oss. Eller när jag faktiskt höll på att krocka med hon som stod till vänster, precis som jag hade befarat skulle kunna ske. Hahaha. Måste nog prova igen för att ens ha en chans att avgöra om det är ett pass för mig eller inte i slutändan.



Vad använder du för parfym? Har tröttnat på min och vill ha tips :)

2011-11-17 // 19:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback