Nöjd.

Efter jobbet så for jag och bytte ena träningslinnet till en annan storlek, köpte då även med mig ett par lovikavantar(vill inte använda jobbvantarna hemma) och en stor, mysig tubhalsduk. Jättenöjd såklart. Kommer då på när jag kommer ut till bilen att jag på min rast fick ett sms från posten om att jag kunde hämta ut mitt jotex-paket. Stort var det, men tack och lov lätt. Drog upp lampan det första jag gjorde och satte i en glödlampa, nöjd. Och så fram med allt som låg i påsen och sedan skruva upp hjärtan i hallen att ha som nyckelhängare(äntligen en närmre och bättre lösning!). Julgrejerna får jag stuva undan i två månader till ungefär.

På en tjuga ska jag bege mig för att 18.30 köra mitt första pass på iksu-spa.
Indoor walking blir det, kände för kondition istället för styrka idag och så passade
det bra i tid, ska bli spännande att se vad det är för något riktigt. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback