Typiskt.

Så himla typiskt. Jag hade ju inte ändrat mitt telefonnummer så att det fanns tillgängligt på fotokursen efter att jag bytte nummer förra helgen. Och det fick jag ju såklart sota för idag. Jag hade hunnit baka, käka och duscha innan jag for och kände mig ganska pigg och alert. Men så får jag då veta då jag är där att det tyvärr var inställt idag. Lite trist, men det kör ju på som vanligt igen nästa vecka. Men det jag bakat då, ja antingen så måste jag äta allt själv, eller baka mer och ta med det på jobbet imorgon(vilket jag skulle vilja göra, men då måste jag först vänta på att diskmaskinen blir klar och jag vettekatten om jag ids det då).

Nu ska jag in på blocket och kika lite på katter. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback