Birthdays.

Tiden bara springer iväg och jag hänger inte direkt med själv. För nyss var det ju fredag, och imorgon är det helt plötsligt torsdag. Det känns som att det är lite mycke ibland nu för tiden. Men hur som haver var det otroligt lyckat på surströmmingsfesten i lördags då vi var kring 50 pers som åt varpå det kom fler folk efteråt. Vi var där i väldigt många timmar. Riktigt kul att det verkligen blev av i år igen!

Annars har det inte varit så mycket mer än att jag köpt en jacka,
sprungit första vändan efter förkylningen och det.

Och så vill jag säga Stort grattis till min storasyster som fyller 30 idag!
Och såklart grattis till lillebror som fyller 21.

På fredag är det min tur, igen.
(Tänka sig att det är ett år sedan
på lördag som vi flög till Kreta på kvällen, hade verkligen velat
det i år också).



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback