Har jag berättat?

Behövde verkligen sova ikapp igår, så efter jobbet sov jag tre timmar(och då hade jag kunnat sova ännu mer också). Men det var ju lika bra eftersom vi skulle iväg på bio på kvällen också med Jonas, Linn och Johan. Vi såg Jägarna 2, den var bra!

Idag funderar jag fortfarande på vad jag ska hitta på, hade helst av allt velat kunna träna men det blir inte så då jag ju är förkyld igen. Far nog till mamma och pappa och busar med syskonbarnen som kom ner igår och är här i helgen.

Föresten, har jag berättat att jag börjar gå en fotokurs på måndag?
Är lite nervös såhär innan första gången, men åh så sugen jag är på
att lära mig kameran och bli bättre på att fota!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback