Homework.

Har haft väldigt lugna dagar efter jobbet de senaste dagarna. Riktigt skönt. Speciellt när det regnat och regnat i princip hela veckan, när man tror att det inte kan vräka ner mer regn så ökar det i takt och vräker ännu mer. Men jag gillar regn såvida man har bra kläder på sig, så jag är glad över att ha varit ute. Och så slår det sig så att det snart är helg igen. Då har jag tänkt gå en fotopromenad och göra läxan som jag fick i måndags, så det blir spännande att se resultatet.

Längtar efter nästa lön, är så sugen på en ny telefon nu. Är dock inte säker på vad det ska vara för slags märke än. Har funderat på iphone, htc och samsung. Det ska alltså vara en touch(okej, nu har jag gett vika. hade ju tänkt vägra köpa en sådan för att man egentligen inte behöver en. Men hur kul är det när nästan alla runt om en har en och sitter med dessa, då hade jag inte haft något emot att nörda med någon gång). Men vi får se.


Hej har en tävling på bloggen där du kan vinna en valfri vara.



http://www.lovemercury.se/?p=4441

2011-09-22 // 21:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback