Don Donna.

Jag slutade tidigt idag. Med fyra lediga dagar framför mig. For först på strömpilen, för att gå på bolaget samt inhandla lite smink och en kofta. Sen var jag bara tvungen att fara in till stan för att kolla på gina efter de där jeansen jag vill ha. Självklart fanns de ju inte. Så när jag strosade förbi accent på väg mot bilen igen så snubblade jag in och köpte denna Don Donna väskan i lämplig storlek. Varken för stor eller för liten utan alldeles lagom. Stilren men med fina detaljer. Gilla. Nu sitter jag ute på balkongen och njuter, tänk att det kunde spricka upp till det här härliga vädret från det tunga grå som älskat att existera den här veckan och halva dagen idag. Bådar gott inför morgondagen. Trevlig helg!♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback