Inte en helt okej dag.

Jag orkar bara inte, inte igen. Är så less så att jag skulle kunna lägga mig och lipa helt seriöst. Jäkla hals. Hur sjutton ska jag kunna hålla fast i träningen när det kommer bakslag hela jäkla tiden? Mår sjukt dåligt över att jag varit risig minst en gång i månaden sedan jag var ordentligt förkyld i December. När sjutton får det ett stopp?

Samtidigt sitter jag och surar över att jag fick min första åldersnoja i lördags då vi var och såg på ungdoms-sm i innebandy. Varför slutade jag med innebandy? Jag älskade ju det. Är det någon sport jag saknar av fotbollen och innebandyn så är det definitivt innebandyn. Jag vet inte ens om jag kan hantera en innebandyboll längre, men jag vill. Och så inser jag att jag fyller 24 och inte är purung och kan försöka ge det en chans till. Fan. Hade helst velat prova redan i söndags. Det tar mig även tillbaka till ridningen. Är ledsen över att jag inte rider Birk längre(pga vilket schema jag gått på samt att jag har en gammal skruttbil som inte är bäst att ta ut på de där vägarna mitt i smällkalla vintern), vill börja rida honom igen men skjuter upp samtalet hela tiden. Måste komma igång med min vanliga träning först känns det som. Samtidigt skulle jag helst vilja rida D-ponny då jag älskar att rida ponnys, eller en smidigare storhäst än en nordsvensk. Hoppning skulle jag vilja testa på igen också, gud så kul det hade varit. Dessutom så var vi även på kattutställning i lördags, och jag fick se dessa underbara exotics ännu en gång, en svart dessutom(så sjuukt fin!). Tro inte på sjuttsingen att jag hittat en svart kattungehona via blocket nu då, suget.

Det här är en dag då jag helt enkelt kanske bara borde gå in i duschen och sen krypa under täcket.


Fina, fina och busiga Birk.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback