Tänkte bara..

..kika in och säga hej!
Idag är det en sån där dag då vi haft a-lag och det är ju så att man jobbar några timmar längre då vilket resulterar i att man kommer hem senare än man vanligtvis annars gör. Annars har det varit en effektiv och härlig måndag, så jag kommer att krypa ner under täcket med en bra känsla i kroppen och läsa i boken jag är inne i.

Vad annars? Jo, jag längtar tills på lördag och det är dags för V75 i år igen, jag älskar den traditionen då vi brukar kunna vara en hel drös som far dit och har en trevlig dag, kvällen brukar också sluta i en massa trevligheter. Känns så kul att det snart är dags igen!

Godnatt.

Ps. På onsdag tänkte jag förövrigt fota hur det ser ut på gården så ska ni få se skillnaden på hur det såg ut för exakt ett år sedan. För den 25 april förra året har jag minsann bilder ifrån.


sv: ja vsst var de bättre då :D och när paul haukka var med.

allt bra idag då?

2012-04-24 // 10:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback