Glad alla hjärtans dag.

Det här var många dagar sedan sist. Har jättemycket bilder att bjuda på, men inte idag för ikväll ska jag njuta av en alla hjärtans dag kväll med min prins. Tänkte bara meddela att jag lever och att vi inte gick igenom isen uppe till fjälls där vi hade en kanonhelg(förutom att man skulle vara förkyld samtidigt). Vädret var inte helt på vår sida förutom på söndagen då vi hann upp en sväng för att passa på. Jag hade ingen direkt fiskelycka, men jag fick några stackare iallafall. Vi har ätit, ätit och ätit. Man är aldrig hungrig där uppe då man äter gott hela tiden.

På söndagkväll var man helt slut så då ville man bara ligga i soffan och jäsa. Igår efter middagen somnade jag på en gång och sov 2½ timme för att sedan vara vaken 2 innan man gick och la sig i sängen för att sova på riktigt, så det är egentligen förns idag som jag är tillbaka.

Så nu önskar jag alla en glad alla hjärtans dag, hoppas ni har en mysig kväll med nära och kära.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback