Sen kommer förhoppningsvis kvällens outfit.

Åh jisses vilken värk jag har haft. Sitter fortfarande med vetekudden över magen, allt för att hinna lindra innan vi ska iväg. Är ju så otroligt peppad på maskerad, så det kommer bli kul. Har lyckats ta en powernap också vilket var mycket värt.

Har annars hunnit vara och toppa håret då topparna bara har känts värre och värre för var dag, man hoppas ju kunna skjuta på det så länge som möjligt. Men när det sen är väck är det ju så skönt(synd bara då man hade lyckats få ut det ganska mycket längdmässigt bara). Var även en sväng in till stan och köpte en fin, somrig blus inne på gina som jag hade spanat in inne på hemsidan och trott att jag var tvungen att ha den storleken som var slut, men den var ju gigantisk så det var ju tur att jag hann snabbprova ändå mitt i all smärta jag hade i magen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback