Dagsläget.

Imorgon är jag redo för jobb igen när jag nu tillfrisknat ordentligt, det känns som att förkylningen gav med sig en hel del på samma gång också och det är så skönt. Det sura är ju att det har kommit hur mycket snö som helst ute som jag inte ens varit ute och känt på. Undra om jag kommer tycka likadant ikväll då jag måste ut och skotta fram bilen så att den är redo imorgonbitti, känner på mig att det kan bli lite övermäktigt med tanke på hur mycket som faktiskt kom under gårdagen. Men jag är glad att den kom så att vi nu förhoppningsvis får behålla detta tills det är vår på riktigt. Har suttit och kikat igenom en massa gamla bilder och kan ju inte annat än längta efter vårvintern med en massa snö, sol och skoter innan det är dags för en härlig sommar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback