Det kändes inte humant.

Jag har sovit som en kratta och det får mig att känna mig bitter. Jag som är i sådant stort behov av sömn, jämt. Tre dåliga nätter i rad, men inatt blev hemskt. Sov bra, i fyra timmar. Så jag vaknade klockan 02.55 imorse och kunde inte somna om. Låg kvar i en timme och verkligen försökte innan jag insåg att jag ju var klarvaken så att jag gick upp och läste tills jag faktiskt tog en morgondusch(vilket jag aldrig annars gör) innan frukosten.

Blev rätt seg där runt lunch. Och till råga på allt så toppades det med att jobba i tolv timmar minus femton minuter. Är dödligt trött just nu men vill verkligen hålla mig vaken under Sverigematchen, borde väl kunna sova hela natten då?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback