Grönt är verkligen skönt.


Imorse hann jag faktiskt snabbta denna innan jag for. Älskar det nya linnet från Nelly som jag fick hem för över en månad sedan men inte använt ännu. Inte nog med att det har skitsnygg rygg där ringningen är ganska djup så var det även väldigt djupt fram också, men man kan ju inte gå och visa bhn hela dagarna så igår innan föreläsningen skyndade jag mig att sy upp det 7cm framtill och det blev ju skitbra. Och skön kvalite är det också. Borde fixa iordning det orangea i helgen också. Det åkte helt enkelt på för att det känns som vår och jag ville passa på med en färgklick jag i princip aldrig annars använder. Jeansen och bältet är gamla pärlor. Nu är jag glad att det är fredag och helg så att jag kan ta och göra något åt min trötthet efter att ha haft en del nätter i veckan som jag inte sovit särskilt bra. Ska verkligen njuta, och kanske fixa lite påskris. Trevlig helg.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback