Shoppingnerven gick igång.

Åh vad trist det känns att jag somnade som en stock efter maten och sov fram till strax innan åtta. Men jag visste ju att jag var trött så det var samtidigt inte så förvånande att jag slocknade när jag la ikull mig framför tvn. Men jag får väl ta det som att jag då laddat batterierna för att jobba sista arbetsdagen för veckan innan vi går på helg. Sportlovet snart till ända.

Efter jobbet idag så for jag direkt och inhandlade present till systersonen. Men jag kunde ju inte låta bli att gå in på de andra kringliggande butikerna heller. Vero moda lyckades jag stå emot alla plagg, hade de dessvärre haft ett par baggyjeans hade jag köpt på en gång. Istället gick jag då in på din sko och där hade de ju lite rea. Hittade ett par pjucks. Vardagspjucks med klack. Går iofs att ha annars också, men jag har varit ute efter ett par liknande så jag försökte inte ens hejda mig. Och så lyckades ju hon som tog betalt få mig att köpa nå medel att he på skorna också, fan alltså. (Inte för att jag egentligen inte behövde ett par skor till. Har ju inte ens hunnit använda de som kom hem sist.) Var även tvungen att köpa ett par nya strumbyxor som är tätare. Sen fick jag bara tvinga mig själv att sluta och åka hem.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback