Jag som älskar choklad vet inte om jag vill äta det igen.

Ursäkta, men usch. Så vidrigt! Blev varken peppad på choklad, pasta, popcorn eller frukt när jag läste denna artikel. Jag hoppas verkligen att man kommer över detta och inte tänker på det så mycket i fortsättningen, precis som den gången då det var någon som hade fått någon bit av en råtta i sitt mjölkpaket som var nyöppnat. Eller som när man fick veta att zoo godisarna innehöll löss. Okej jag ska sluta med det äckliga nu.

Har jobbat sent idag och hade egentligen velat ut på en promenad nu när solen faktiskt kommit fram idag, men jag inser att soffan var ganska skön och avkopplande just nu. Kanske ska satsa på det och ladda inför morgondagen. 5km efter asfalt och grusvägar, jag ska klara det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback