I´m back. Och jag ska skärpa till mig.

Det är så tråkigt att jag inte haft tid för det här. Lördagen blev en heldag då det var möhippa för min storebrors blivande fru. Det var både brunch och pole fit innan det blev middag och lite annat. Sen var jag rätt knäckt i söndags och så kom ju J hem så att jag ville vara med honom när jag piggnade på mig. Och så var ju helgen helt plötsligt över. Så har jag jobbat och levt med en otroligt jobbig huvudvärk som bara inte velat försvinna hur mycket jag än försökt, men jag har åtminstone lyckats hålla den i schack så att den inte eskalerade ut i migrän. Så här sitter jag nu och har tankar på annat, försöker skriva här och ska precis börja se Bonde söker fru.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback