Tjugofyra och nästan halvvägs till femtio.



Idag är alltså dagen då jag fyller 24. Ett år kvar tills man är halvvägs till 50. Herregud, tycker nyss att jag var 19, haha. Klev upp halvnio och har handlat och fixat och förberett för att vara redo då främmen skulle komma vid tolv. Kvart i tre så hade alla 18 farit. Att vi kunde vara 20st(med oss två) i lägenheten utan problem(tack vare våra pallar, och vår balkong) var ju kanonskönt. Nu har jag suttit och kollat igenom Nelly´s skorea och beställde tre par till mig själv i present. Och med presentkort på 75kr så behöver jag endast betala 277kr för dem inklusive frakt. Mycket bra. Hoppas att alla sitter kanon! Nu ska jag läga mig och se klart ensam hemma 2 och bara njuta. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback