Träningssko.

Imorgon blir det tårtkalas igen, då hjärtats familj kommer på besök. Så jag har förberett för att göra smörgåstårta igen så att det mest bara är att smacka ihop allting imorgon när jag kommer hem från jobbet. Annars så har jag varit för att hitta nya träningsskor idag men det gick väl sådär. De jag var mest intresserad av fanns inte i riktigt rätt storlek och det är ju svårt att känna exakt hur de sitter på foten så jag ville inte bara köpa ett par andra innan jag provat heller, men det var på väg in. Ska bli kul när det väl är gjort, lite ny träningspepp helt enkelt. Ska passa på att köpa något nytt plagg då också. :)
 
Finns det någon som har tips på träningssko som gärna får passa väldigt många saker, så som indoor walking, step, bodypump och sådant? Någon som man borde prova?
 
Nu, HEJA SVERIGE!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback